TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Clooney in Godfather: Part IV?

4/1/2008 10:08 AM PDT BY TMZ STAFF

Brad Pitt made George Clooney an offer he couldn't refuse -- he's gonna be a godfather!


At least that's what he said last night amid a whole buncha jokes outside Dan Tana's. Believe him?

23 COMMENTS

No Avatar
16.

emjay    

Did y'all forget today is April Fools' Day?....looks like you have been fished in ;)

2395 days ago
17.

tattooed white trash...    

Religion is for mindless people. Spirituality is entirely different than religion. Who makes the rules on what the definition of a God father is anyways??? Brad and George are very close friends and if he wants to call him his children's God father without the religious BS than more power to him!!

2395 days ago
18.

Jane    

George Clookey? hahaha...he's not qualified to mow my lawn.

2395 days ago
19.

CLOONEY IS TWO FACED    

HUH? WTF TMZ? It's a video of the paps asking Clooney if he'll be godfather to "Matt's kid", i.e. Matt Damon, whose wife is pregnant again. You've always gotta bring Brangelina in where they aren't wanted.

2395 days ago
20.

Mik    

April Fool!

2395 days ago
21.

Sassinya    

oh dang, I want that for my Godfather, oh .. okay, maybe just my Sugah Daddy /wink

2395 days ago
22.

maggie    

SHAME SHAME SHAME ON TMZ!! YOU SHOW PICTURES ON YOUR TV SHOW ABOUT EVERYONE EXCEPT GEORGE CLOONEY'S "GIRLFRIEND" IN THOSE SLUTTY PHOTOS? PRINCE VON A HOLE BORRRING. 5 EXTREMELY RACY PHOTOS OF SARAH LARSON..YOU DO NOT SHOW. IS GEORGE THAT POWERFULY THAT HE CONTROLS TMZ..THE MEDIA? WHAT IS WITH THIS? BILL CLINTON GETS BUSTED, SPITZER GETS BUSTED BUT CLOONEY IS MORE IMPORTANT?

2394 days ago
Previous 15 Comments | 1 | 2

Around The Web