TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Rihanna

Hits the Club

with New Man

6/11/2009 11:50 AM PDT BY TMZ STAFF

Rihanna and the guy rumored to be her new man -- Canadian recording artist Aubrey Drake Graham -- out last night in New York at the Griffin Night Club.

Rihanna
Hmmm ... so Rihanna has replaced Chris Brown -- a young, up-and-coming singer that used to have a good guy image -- with a young, up-and-coming singer whose good guy image is still intact. 

She definitely has a type.

128 COMMENTS

No Avatar
76.

Michael Jackson's Voice    

Little miss RiRi is just doing her THANG.... Jumping from Guy to Guy... look at her she is letting him know that SHE keeps her Pimpette hand strong and she will whoop that @$$ if He ever steps out of line... see the intomindateing look on her face... People get real this isnt your average little girl here she CAN and DOES handle her own ( as we all saw in those leeked photos.. LOL! ) As for Chris Brown... good luck on the 22nd... and Rihanna you HAVE TO TELL THE TRUTH in the court of law... KNOW THAT LITTLE MISS THAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG! EW!! Move on again and again and oh ya again... next week Rihanna will be doing the WHOLE LAKERS TEAM and a few Of THE MAGIC... just because she will be in a shareing mood!!! SKANK!!!!

1869 days ago
77.

Michael Jackson's Voice    

THIS FUGULY JERK SOOOOOOOOOOOOOOOOO DOES NOT LOOK LIKE CHRIS BROWN AT ALL!!! CHRIS IS WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY CUTER AND HOT TO BOOT AND THIS CREATON ID JUST UGLY!!!! SHUT UP!!!

1869 days ago
78.

AndersonBrown    

he will never be on chris browns level!
he can not get that high she lowed her standerds because chris brown is so dam fine!

1869 days ago
79.

why?    

The Klingon Queen and mulato.......YUK!

1869 days ago
80.

Marcus    

For her to spend her life chasing papparazi cameras,you would think she would try to turn down the ugly quotient.Poor,delusional,pompous ass.

1869 days ago
81.

MadisenJackson    

Yes it is Jimmy Brooks from DeGrassi The Nest Generation!!! Ha ha ha, found her!!!!

1869 days ago
82.

Gemini    

HAHAHA RiRi is a whore...still piddling Jay-Z on the side, Kanye when his stripper/ GF is off flirting with women, and now Drake because he reminds her of Chris. LOL SAD AND PATHETIC can she get an album out...but singing was never her forte heehee

1869 days ago
83.

jonii    

LOL @ everyone saying this is for publicity. Drake has BEEENN around. he was signed by Lil Wayne, how much more publicity do you need?
Everyone who chirps drake is behind on the times and knows s#!t all!

1869 days ago
84.

Melimel5    

DRAKE! he's sooo dope. Rihanna sooo does not deserve him. anyone that knows good rap knows that this is lil' waynes prodigy and he's gonna be big. he has an album coming up this summer. he sooo is not doing this for publicity. he has a HUGE fan baseee in case you guys didnt know.

1868 days ago
85.

Nicole    

Hey thats the guy from Degrassi! It is kind of strange how they say up and coming singer. I mean he has been on a hit tv show. It's portrayed as if he is using her but he has had a career!

1868 days ago
86.

CBFan4Ever    

Ewwwwwwwwwwwwwwwwwwwww. Chris Brown is wayyyyyyyyy better. I mean drake is cute and all,,but he damn sure aint chris brown

1868 days ago
87.

Lela-Monique    

LMAO She's dating the Degrassi Boy JIMMY lmao wow...thats odd...I seriously think she can DO better than that come on Ri

1867 days ago
88.

i don't get the summary of this pic    

Not cute! I mean Rihanna holds it down... but c'mon. Chris AND Rihanna were HOT.. this combo is NOT.... Looks aren't everything tho!

1865 days ago
89.

BrittanylovesDrake    

Is she seriously tryna get with all the cute yet famous lightskin boys...ive lost alot of respect for her.!

1863 days ago
90.

melissa    

it is the guy from degrassi......and im happy for rihanna that she might found a new men... andd i hope she chose the right one!!! i hate chris brown!!! luv rihanna!!!

1856 days ago
Previous 15 Comments | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web