TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Kelis Hits Home Run in Court

7/23/2009 4:13 PM PDT BY TMZ STAFF

 Kelis Hits Home Run in CourtKelis just hit the jackpot in court today -- a judge awarded her a ton of money in her bitter divorce battle with estranged hubby Nas.

A judge decided Nas has to pay Kelis $55,000 a month in combined spousal and child support plus the mortgage on their L.A. residence.

Nas also has to pay Kelis -- who gave birth last night to the couple's only child -- for the baby nurse, prenatal expenses and medical insurance.

The rapper also has to pay $35,000 to his worst nightmare -- Kelis' lawyer, disso-queen Laura Wasser.

202 COMMENTS

No Avatar
61.

stretch    

Nas needs a new lawyer and to appeal

This is more than Diddy pays for twins. 50 only pays 5K a month for his kid, altho he didn't marry her so I guess that makes him such a better person to most commenters here smh

1816 days ago
62.

The Truth    

After reading some of the post I have come to believe there's a lot of BLACK PEOPLE here..
It's the way they talk I think...lmao..How can you go to school for 12 years and still can't speak proper english.

Maybe its because they dont understand the word PROPER lol

1816 days ago
63.

Solomon    

Kelis is a gold diggin ho. Some one tell me how Nas is walking away from his child when shes the one that divorced him. Damn yall some dumbass people.

1816 days ago
64.

oprah & michel hater    

GOOD FOR KELIS............NAS KNOWS HOW TO MAKE A KID...BUT WANHTS TO BE A DEAD BEAT DAD.....NAS IS A PU%SY

1816 days ago
65.

The Truth    

70. After reading some of the post I have come to believe there's a lot of BLACK PEOPLE here..
It's the way they talk I think...lmao..How can you go to school for 12 years and still can't speak proper english.

Maybe its because they dont understand the word PROPER lol

Posted at 5:03PM on Jul 23rd 2009 by The Truth73. GOOD FOR KELIS............NAS KNOWS HOW TO MAKE A KID...BUT WANHTS TO BE A DEAD BEAT DAD.....NAS IS A PU%SY

Posted at 5:05PM on Jul 23rd 2009 by joan crawford

I C your point

1816 days ago
66.

oprah & michel hater    

14. Who the hell needs $55,000 a month for child/spousal support? The judge must have been a bitter female. How ridiculous.

And Nas is short for Nasir.

Posted at 3:49PM on Jul 23rd 2009 by Nick


you are one hell of a losing bitch..............nick the (p)rick....sucks ........d*ck, most likely a deadbeat dad yourself...foolish homo sucking pig! nas is short for No Azz Sissy!

1816 days ago
67.

stretch    

Well, my comment didn't go thru

This isn't correct, its 44,000 a month for now but will be decided later. It isn't settled. Check other news sources.

1816 days ago
68.

LMR    

Does anyone TRULY give a rat's ass about either of these people? C'mon!

1816 days ago
69.

Rampage    

WEEEEEE-DAWWWWGY!

I MARRIED MY SISTER SO MY CHILDREN CALL ME UNCLE DADDY.

1816 days ago
70.

DeeDub    

I can agree on the child supprot but the spousal support I can't get with. She need to go make another Milkshake song or something. That girl will never work again until that child turn 18.

1816 days ago
71.

hamilTonyan    

hey sretrch posrt#63 you are one wacked dude, you dont know crap. He tried to drive in nascar, did not make it and started to write music get your facts straight. wacko stretcho

1816 days ago
72.

hamilTonyan    

Oh yea stretch you are probably only 4 feet 5

1816 days ago
73.

Only marry foreign women    

Ah, yes, divorce ... from the Latin word meaning to rip out a man's genitals through his wallet.

1816 days ago
74.

chicken head    

I still don't know who they are??????????

**************************************
77. Does anyone TRULY give a rat's ass about either of these people? C'mon!

Posted at 5:13PM on Jul 23rd 2009 by LMR

1816 days ago
75.

Go Katherine! Go Katherine! Go Katherine! Go Katherine! haha    

DAMNNNNNN! LMAO SHOULD HAVE GOTTEN 50 CENT'S LAYWER.

1816 days ago
Previous 15 Comments | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web