TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Eva Mendes --

I'm Releasing the Sex Tape

8/3/2010 6:15 AM PDT BY TMZ STAFF

After months of intense rumors and speculation ... Eva Mendes has finally decided to market her never-before-seen "sex tape" ... but it ain't exactly what you were hoping for, perverts.


Obviously, the whole thing was a gag for FunnyOrDie.com -- sorry -- but she still looks real hot ... and the clip is pretty funny ... so enjoy.

29 COMMENTS

No Avatar
16.

venicementor    

Funny, smart and beautiful!!

1488 days ago
17.

Mother_Nature    

... I've been "Flim-Flamed" by Eva Mendez! Oh well! It was still a great laugh! Rock on Eva! You sexy thang you!

1486 days ago
18.

Holly    

"Sooooo NOT funny. This was the WORST acting i have ever seen. If she would have acted/played it off better it might have been funny. She is not a comedic actress - her delivery is terrible! "


SHE ACTED LIKE THAT ON PURPOSE, GENIUS.

1486 days ago
19.

Mike D    

This was not funny & she is funny looking, must be those teeth!!

1486 days ago
20.

Mary    

hahahaha that was funny you go girl...

1486 days ago
21.

aname    

Who the hell is Eva Mendez?

1485 days ago
22.

Sergio    

am i the only who thinks she looks like Fergie with the night vision on???????????????? wow thats crazy, who would of thought. lol

1483 days ago
23.

Bob Fairlane    

That woman is ugly as a snickers bar at the bottom of a swimming pool.

1481 days ago
24.

Toni    

i thought it was hilarious!!! Good one Eva!

1481 days ago
25.

C    

Haaaaaaa! FN Hilarious! Some of these other comments are just as funny....

Signed,
Mr. LMFAO

1480 days ago
26.

Wombles of Wimbledon    

You know what, I got to see a bare (or almost bare) ass of Eva, that's a good day in my book.

1480 days ago
27.

tim67    

funny i dont know about that....But I did get a boner watching her...LOL

1476 days ago
28.

Tony    

ROFL!!! THis is great. This wasn't an academy award nominating performance, but still very funny. People, go get a sex partner if that is what you want. Eva, you are awesome

1475 days ago
29.

david    

One word, awful.

1474 days ago
Previous 15 Comments | 1 | 2

Around The Web