TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Brooke Mueller -- How to Juggle Parenting and Rehab

4/20/2011 3:00 PM PDT BY TMZ STAFF

It's a safe bet ... Brooke Mueller didn't get any tips from Dr. Spock on being an engaged parent and a rehab patient ... but she's figured it out to the satisfaction of the custody judge.

0420_brooke_charlie_ex_tmz

Sources tell TMZ ... Brooke's most recent rehab -- for drug use -- is only part time.  She's an outpatient by day, and a mommy at night. 

Brooke's arrangement was good enough for the custody judge, who ruled she was still able to take care of her twins per the custody agreement she struck with Charlie Sheen -- with a little help from a small army of nannies, of course.

The judge did make one change in the agreement -- both Brooke and Charlie must now submit to random drug testing once a week -- more frequently than before.

0418_mommy_Footer

282 COMMENTS

No Avatar

Previous 15 Comments | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19
271.

Tired of Ignorance    

Your students will appreciate learning how to speak English in the manner in which the least educated speak the language in English speaking countries. Wow, they will want their money back and quick.

1247 days ago
272.

ksis    

What money? Oh crap! You guys take money from poor families for their children's education??? Shame on you!
LMAO!!!

1247 days ago
273.

Tired of Ignorance    

You work for free? You mean you volunteer at the school where you teach? The government doesn't pay you? And the government gets their money to pay normal teachers from oh.... tax payers.... LMAO

1247 days ago
274.

ksis    

Yeah, like THAT is what you had in mind! HAHAHA!! How sad that volunteering is funny to you, btw. ;)

1247 days ago
275.

Tired of Ignorance    

I am so happy that I am way past the adolescent years and mentality.

Hopefully if Charlies groupies let him heal and grow up he may be able to see how he is trashing everything good in his life.

1247 days ago
276.

Tired of Ignorance    

At least Brooke is attempting to get professional help. Charlie has not even attempted to get professional help. Neither should have the children and the grandparents should take lead in the care giving for at least a year.

1247 days ago
277.

ksis    

And falling flat on her face in her attempt. Charlie however...Hmmmmmmmm :))

1247 days ago
278.

Nancy    

CHarlie, however, is a DRY DRUNK. He is as unstable as a primed and loaded cannon, ready to blow. He has not sought help to address the underlying causes of his addictions, preferring to "blink" and "cure" himself.

What support system does he have in place to help him with this? So far, we've seen no professional assistance, a lot of "yes" men and women hangers-on, and paid escorts. Yet another reason, on top of his infamously loose lips, why Charlie failed in his bid for sole custody of his children.

NOT WINNING

1247 days ago
279.

Autumn_in_Michigan    

She really doesn't have a clue, does she?

~~~~~~~~~~

ksis 4 hours ago

And trust me, reporting works. Where is...what was ITS name??

1246 days ago
280.

Autumn_in_Michigan    

What a totally PERFECT example of what ksis does when s/he gets caught in a lie. Well, Poland may still be on the table but we can scratch the "high school teacher" claim.

~~~~~~~~~~~~~~~~
ksis 3 hours ago
Yeah, like THAT is what you had in mind! HAHAHA!! How sad that volunteering is funny to you, btw. ;)

1246 days ago
281.

Minxster    

She really doesn't have a clue, does she?

:)

1246 days ago
282.

Autumn_in_Michigan    

WimsicalB Wimberly
Haven't had a zit in 6 weeks & I wonder the reason for this: built-in loofah soap, stem cell donation, less Diet Coke, less Charlie Sheen...

1246 days ago
Previous 15 Comments | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19

Around The Web