TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Lindsay Lohan -- Out for Birthday Dinner

7/3/2011 7:30 AM PDT BY TMZ STAFF

Lindsay Lohan went out for dinner in Malibu last night to celebrate her 25th birthday -- which is news because it's her birthday ... and she was actually allowed out of the house.

0703_lilo_PCN
They grow up so fast. 


0703_lilo_footer_launch

254 COMMENTS

No Avatar
31.

some guy    

@porky pig


...Orly... Have we met before? You smell Trollish. Plz stop me at any time.

1178 days ago
32.

MartyMcFly    

25?? Damn, she looks closer to 45 nowadays.

1178 days ago
33.

some guy    

...Your name wouldn't happen to be Gino, by any chance? Or one of the Hollywood celebrities I've trashed? I've lost count tbh. So many.

1178 days ago
34.

Ghost Rider    

I must confess though at one point I really did hate the guitarist for LB Wes Borland, but I though I was better than everybody at guitar which was the major problem. I remember spending my 25th Birthday at the Rainbow bar and grill contemplating if I wanted to audition as Borlands replacement for LB, cause the auditions were taking place just down the street at Guitar Center. I decided I really didnt feel like working for Durst if I got the gig, So I didnt bother. Turns out Durst was being a punk to all the guitarists and didnt choose anyone. Oh well, glad Im not feeling jealous right now.

1178 days ago
35.

Puckett    

Freedom looks fabulous on her! Suck it haters. :-)

Wow did David Jong really just must SIX back to back comments? Talk about a loser... it must be sad to be him! lol

1178 days ago
36.

some guy    

Plz post a couple more times so I can figure out who you really are, mmmkay?

1178 days ago
37.

some guy    

@Izzy


Do you think he's hot? Would you bang him?

1178 days ago
38.

Puckett    

oops must = make above. btw it must be tough to be David Jong, even a pathetic loser can only take so much! lol

1178 days ago
39.

some guy    

OK... I'm a Gemini.

1178 days ago
40.

Superman    

She's definitely one person that needs a good spanking.

1178 days ago
41.

some guy    

Actually I'm guessing porky might be Charlie. He would be an expert about stuff on and in the nose.

1178 days ago
42.

Good riddance!    

You can probably bet she stole a little something for herself for the occasion. Something that could be self discounted to just under a $1000.

1178 days ago
43.

nancy ward    

Wish Her the best. She is beautiful.

1178 days ago
44.

porky pig    

@david jong...why don t you go get ur lotion an look at linsays pics ... we know you do it all the time.... dj =loser

1178 days ago
45.

Puckett    

Lindsay should get restraining orders against izzy and David Jong. It's obvious that they are obsessed with Lindsay, freakin' weirdos, and need mental help.

1178 days ago
Previous 15 Comments | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web