TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Nicki Minaj

Maid Is a Money-Grubbing Liar

11/3/2011 3:00 AM PDT BY TMZ STAFF

1102_nicki_minaj_EX_02
Nicki Minaj is lashing back at the maid who claimed she was forcibly removed from the rapper's house last week -- telling friends, the housekeeper in question is making up the entire story for money.

As we first reported, Nicki fired one of her maids a few weeks ago for asking for an autograph -- but last week, according to police, the maid came back ... and Nicki flipped, at which point her BF Safaree allegedly tried to push the maid out of the house. The maid's boss then filed a battery report.

But Nicki is adamant ... the maid is full of crap ... insisting no one ever got forceful in any way during the altercation.

Nicki is telling friends ... the maid is just out for hush money -- hoping the "Super Bass" singer will simply pay her off to make her go away.

Attempts to reach the maid in question were unsuccessful.

45 COMMENTS

No Avatar
31.

The Neko Nation    

Anyone can be famous now days. Just make crappy so called music, have bad hair, and look like a tranny.

1022 days ago
32.

Kali    

@Sincerity Shredder advice aside(and I'm sure Nicki shreds super important do***ents) it is still not acceptable for anyone to go thru someone's trash. You wanna dig thru it like a dog and bring your 'master' evidence of your bad behavior, expect to be treated like a dog and put out. Nicki's boyfriends behavior is completely out of line, but the maid totally deserves to be fired. If you go thru your bosses trash and show him some crap you pulled out of it, do you honestly think he's going to keep you as an employee? Privacy in paramount in ALL businesses and if you can't respect it, don't expect to remain employed.

1022 days ago
33.

tellmeaboutit     

The maid is a money grubbing iiar??? Add no talent to that description and it sounds more like ghetto skank herself!!

1022 days ago
34.

sihle    

shame! nicki thought her m.. is goin to become rich/famouse mor than her by sellng her copy of autograph.hmmm.*pity*

1022 days ago
35.

ADizzle    

Mad haters. LMFAO!! Everyone on this board just mad cuz they'll never have the money Nicki does. Has anyone else here sold platinum after platinum record? just checkin..cuz idts

1021 days ago
36.

Ayan    

To all the Nicki Haters.. This is a gossip website for crying out loud.. For one how do you know this is true.. And two.. none of you all know Nicki because you all dont like her.. Especially if you werent there you shouldnt listen to rumors...
Will always <3 Nicki Minaj

1020 days ago
37.

Sarah    

damn, Nicki haters be hatin hard Lol!

1019 days ago
38.

Boss Hogg    

Is she out for a big fat fast payday? Heck if I know, she must not of been a very good maid....

967 days ago
39.

It's a precious life lost    

Nicki Minaj is a sugar mama. Nicki Minaj talks all that mess like she is all that. But she has to pay a man to be and stay with her. She bought her boyfriend (who works for her) a Bentley. He is on her payroll. Nicki Minaj pays him his paycheck. Can he do anything on his own without his sugar mama? She can't even find a real man who can take care of himself. Or would a real man even want to be with her? Nicki Minaj can't pull a grown man who can make his own money and take care of himself. She has low self esteem and has to take care of little boys. Nicki Minaj is their Mama (Sugar Mama that is). That’s ashame. Nicki Minaj talks all that mess like she is all that… And she can't even find a real man. She has to pay a man to be with her and buy him cars.

931 days ago
40.

Stefanie    

The thing is that you never really know who is lying! bootsfahrschule auf dem hallwilersee

734 days ago
Previous 15 Comments | 1 | 2 | 3

Around The Web