TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Shemar Moore

'Criminal Mind' and Body

5/4/2012 5:45 AM PDT BY Johnny Lopez

Shemar Moore shirtless at the beachShemar Moore proved why "Criminal Minds" is must see TV ... his ridiculously smokin' hot body.

Looking half his age, the 42-year-old soaked his smooth hairless muscles in the warm waters off Miami Beach on Thursday.

Everyone set your DVRs now.

0504_chest_in_show_footer

38 COMMENTS

No Avatar
1.

no shit..    

YUMMMMMMYYYYYYYY !!!! I do that in a second !!!!

902 days ago
2.

6one9    

Oh my my!! ♥
Can I have some of that?
please!

901 days ago
3.

TMZISAPIECEOFSHIT    

Doesn't he get awfully lonely living in that tiny closet? ...Oh, I mean, nice body.

901 days ago
4.

Bo    

WOW... Shemar is HOT!!! I really appreciate men who take care of their body. Thanks TMZ for giving us photos of HOT guys. Please give us more!!!

901 days ago
5.

Amber    

Very, very nice.... :)

901 days ago
6.

Cashmere    

Nice! About time we got a break from the Kardashians crap lol.

901 days ago
7.

Tray    

Dammmm, sheesh.. Nothing like a sexy black man!

901 days ago
8.

InTheKnow    

It doesn't get much better than this...

901 days ago
9.

nmg83    

This is why I love TMZ!!! Thanks for the pic.

901 days ago
10.

Damn Gina    

OMG!!!

901 days ago
11.

Debs626    

He is SMOKIN"...damn, damn, damn!!!

901 days ago
12.

Straight Talkin Texan    

Hey, Eddie Cibrian, you think you're hot??? Not really. THIS is hot!!! Note his lovely chest! Comparatively, yours looks like a pre-teen boy's! lol

901 days ago
13.

Straight Talkin Texan    

Hey, Eddie Cibrian, you think you're hot??? Not really. THIS is hot!!! Note his lovely chest! Comparatively, yours looks like a pre-teen boy's! lol

901 days ago
14.

amazinglybored    

I'm oddly meh about this...don't really know why.

901 days ago
15.

SooZeeQ    

THIS is the man that should be the next Sexiest Man Alive!

In fact, he should have gotten the title a long time ago.

901 days ago
| 1 | 2 | 3 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web