TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Mama June

Picks a Winner

3/21/2013 1:00 PM PDT BY TMZ STAFF

0320-mama-june-fameflynetHoney Boo Boo's mother "Mama" June Shannon flaunted her sexy new curves -- after recently losing 100 pounds -- while filming her hugely successful reality TV show in Georgia Thursday.

Now, we ain't sayin' she a golddigger ...

125 COMMENTS

No Avatar
46.

yeah sure    

Does anyone feel a bit sad that she has to use her pinky because that's still the only finger that fits?

551 days ago
47.

me    

Did she pull that 100 pounds out of her nose?

551 days ago
48.

HfromDublin     

ugh I just threw up a little. Is that police tape around her? maybe she's trying to be a one woman freakshow....correction, succeeding at being a one and three quarters woman freakshow

551 days ago
49.

lkelly816    

The fact that a reality show was made with this family is an insult to our intelligence. I understand that if "you don't like it, don't watch it" is an option. But, is this the best that cable tv can do?

551 days ago
50.

HfromDublin     

ah i just realised she has no left hand, her fingers comes straight out of her arm, ha it looks so weird

551 days ago
51.

CN    

Yeah, but her nails are done. Check out that French manicure. Keep it klassy, Mama June.

551 days ago
52.

Your S&M Girlfriend    

Dinner

551 days ago
53.

spectator72    

Searching for a hairball

551 days ago
54.

buzz kill    

She is not eating her boogers, that"s where she hides her skittles.

551 days ago
55.

awesomewave    

I bet it's the size of her fist.

551 days ago
56.

Just_Me    

Typical nasty, white woman. I hate going into the bathroom after them. Gross

551 days ago
57.

John T.    

I find this fat slob to be nothing but a pig. She's nasty her house is nasty and trashy looking. This family is the lowest of low. She makes me sick.

551 days ago
58.

buzz kill    

I think she found her G-spot.

551 days ago
59.

Grumpy    

Disgusting pig. Who are all you people supporting this freak show? Stop watching them! OMG are you kidding me?

551 days ago
60.

SDnRnRoll    

Sketti and Boogers yall!!

551 days ago
Previous 15 Comments | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web