TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Jamie Lynn vs. Britney

Which Spears Sister

Would You Rather, Y'all?

4/1/2013 7:30 AM PDT BY Johnny Lopez

0401_britney_jamie_lynn_spears_easter_PCNAll decked out in their best Sunday outfits and brand new Easter weaves, 21-year-old Jamie Lynn Spears and her big pop icon sister Britney Jean Spears spent the holiday together down home in Kentwood this weekend.

So we gotta ask ...

51 COMMENTS

No Avatar
31.

ZRGB    

Britney is one ugly chick. I'd go with Jamie. She's naturally pretty.

507 days ago
32.

MC    

Britney for $ure. Hopefully she's crazy in the sack too.

507 days ago
33.

Beedavis    

White women do not age well lol

507 days ago
34.

she    

those are strange Easter clothes.

507 days ago
35.

Sam    

Jamie lynn

507 days ago
36.

watson387    

The yall sh!t is old and stereotypical MISS THING aka Harvie Levinn. This site has gone to sh!t

507 days ago
37.

JrzGrl    

They're both beautiful.

507 days ago
38.

Scott Levy    

Jamie is like 10 years younger than Britney, but somehow looks 10 years older. Britney all the way!

507 days ago
39.

Los Pepes    

An old hag or a 21 yr old
Wow thats a tough choice

507 days ago
40.

Spicy mag    

Whoever has less stretch marks.

507 days ago
41.

barney    

No contest,Britney Wins.Not only is she Hot,has great BOOBs and she is not stuck up like so many other Celibrities are.Love everh inch of her.

507 days ago
42.

Your S&M Girlfriend    

Poor Britney is bat5hit crazy. The sister not so much. If I had to choose I'd choose whichever one would pay for a chicken and waffles breakfast. Love me some Southern cooking.

507 days ago
43.

JuanRambo    

I wanna ram britney in the ass...

507 days ago
44.

Vibes1313    

Face up or face down?

506 days ago
45.

McSmack    

Considering their taste in Men, neither. Unless its doggiestyle with the lights out, then its Britney, Bitch.

503 days ago
Previous 15 Comments | 1 | 2 | 3

Around The Web