TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Ray J

Serenades Kim K With

'I Hit it First' Lyrics

4/6/2013 7:00 AM PDT BY TMZ STAFF
EXCLUSIVE

0405_kim-kardashian-album-cover-ray-jRay J wants Kanye West to know ... when it comes to Kim Kardashian, Kanye's getting sloppy seconds ... because he hit it first.

As you know, Ray J famously had his way with Kim in the epic sex tape, "Kim K Superstar."

TMZ has obtained some of the hysterical lyrics to Ray J's new song, "I Hit It First," which will be released next week ... and they're awesome!

She might move on to rappers and ballplayers
But we all know I hit it first.

I had her head going North and her ass going South
But now baby chose to go West

No matter where she goes or who she knows
She still belongs in my bed.

We're told Ray J is making a music video featuring a Kim look-alike -- pre-pregnancy, we presume.

Unless he's into that kinda thing.

647 COMMENTS

No Avatar
346.

Ameena     

"I had her head going North and her ass going South But now baby chose to go West" OMG i died laughing haahahha wow!! It's about time someone puts the kardsian on blast can't wait to hear this song muahhahahah!!!

473 days ago
347.

Metta Worldhate    

Hate to break it to you, bro, but I don't think she was a virgin...

473 days ago
348.

DeeWA2008    

WHY?? Bobby Brown could sing him the same tune. NOT NICE!!

473 days ago
349.

whocares    

Ray J is trash. This proves it.

473 days ago
350.

whocares    

Btw, ray j who!?!?

473 days ago
351.

a7xGuy    

Should be called "I hit it 44th"

473 days ago
352.

jazzypgirl    

Ray j is a BUM ASS BITCH

473 days ago
353.

kitnplayn    

Actually, Reggie Bush hit that first, so Ray J had sloppy seconds, and Kanye gets sloppy thirds, but if you count the non-celebrities, add 500 other slops.

473 days ago
354.

David    

Dang dude she said you were first ......In Which hole ?

473 days ago
355.

D lewis    

Kim and her whole family got famous off the sex tape so why cant ray get a piece of the action

473 days ago
356.

vix    

She looks nice in that pic...wasn't she married before ray j?

473 days ago
357.

Areader    

What a low class punk!

473 days ago
358.

mzkanga    

He so spung he gotta write a song and video. She left u stalker. Lawsuit next damn let it go!

473 days ago
359.

antigirlygirl    

Why is Ray-J even news?

473 days ago
360.

ic    

he is a no talent jjerk that needs publicity anyway he can...he did in whitney Houston and now he needs to get his record out there ...no one will buy it and shame on you tmz for promoting it...Shameless

473 days ago
Previous 15 Comments | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web