TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Kanye West

Walks Into

a Bar ...

5/10/2013 5:10 PM PDT BY TMZ STAFF

051013_kanye_west_primary

update_bar
2:45 PM PT -- Turns out Kanye did end up going NUTS on a photog a short while after this video was taken. Check it out.

0314_divider_graphic
This isn't the start of a joke, Kanye West really did walk into a bar ... a street sign, to be exact ... and he was really, REEAALLLLLY MAD.

Kanye and Kim Kardashian were strolling along in Bev Hills this afternoon when Ye, who was ducking his head to avoid getting his picture taken, slammed dome-first into a metal sign post.

From the sound of it, it hurt ... a lot.

Kanye clenched his head in pain ... and seemed prime for a FULL KANYE-style ragefest on the photogs ... but instead, he composed himself and walked away.

Feel better man.

549 COMMENTS

No Avatar
136.

Anarckey    

LOL @ what the sign says that he ran into.

497 days ago
137.

heidyk    

laughed so hard I almost threw up my lunch.HYSTERICAL!

497 days ago
138.

TheRealRichG    

Fire that camera man! How r u gonna miss the money shot!!

497 days ago
139.

heidyk    

It's because of his shar pei head. LOL

497 days ago
140.

Tim    

Kim could have told him to duck

497 days ago
141.

heidyk    

Kim looks like a busted tarrot card reader

497 days ago
142.

Tim    

What a A-Hole

497 days ago
143.

somechickadee    

Notice how Kim only ducks her head when she notices Kanye trying to avoid getting pictures taken of him. LOL chick looveesss to have her picture taken

497 days ago
144.

Wow ...    

bahahaha. I know, I know. It is soooo wrong of me to laugh. But...HAHAHAHAHAHAHAHA!

497 days ago
145.

IfYouSaySo    

Hahahaahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahahahaha and Ha

497 days ago
146.

Phoenix1    

HAHAHAHAHAHA! D O U C H E BAG! That;s what he gets! This is the USA, jerk off. YOU don't control what people do! Stop taking photos? Yeah, pretty sure they will stop as soon as QUEEN jerk off orders them to stop. NOT. LOVE that Kim picked him....they are PERFECT for each other!!!

497 days ago
147.

Ialwayswin    

The guy hit his head so what! He's worth like a gazillion dollars...and look at all of you a bunch of ****ing ZEROS!!! HAHAHAHA!!!!!

497 days ago
148.

ashley    

One loves the media attention, the other hates it.

How ohhh how is this ever going to work for them?
Maybe that's why Kumye moved to Paris.
Kimmie Kakes is in for a rude awakening if she plans on staying with this ticking time bomb.

497 days ago
149.

barnyardhumor    

hahahahahahahha wait until kimmy makes him mad - now that will be a show.

497 days ago
150.

Margo    

Hahahahaha what a dumbass LMAO!!!!!!!!!

497 days ago
Previous 15 Comments | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web