TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Steven Tyler Was in 'Land of the Lost'?

6/14/2009 2:00 AM PDT BY TMZ STAFF

Here's Aerosmith lead singer Steven Tyler at an event in NYC (left) -- and Cha-Ka from the '70s TV series "Land of the Lost" (right).

Steven Tyler and Cha-Ka

One of them is part of the Pakuni, a species of small chimp-like humanoids which are not fully upright.

We're just sayin'.

33 COMMENTS

No Avatar
1.

antoinette    

first bitches...........ha ha

1855 days ago
2.

CrisDizzle    

Steven Tyler is a dead ringer for Chaka! lol

1855 days ago
3.

PEPSI Generation    

LOOKS LIKE A OLD LADY

1855 days ago
4.

Keith    

Uh, do you guys even try anymore, or just draw pics out of a hat to match up?

1855 days ago
5.

adam    

no monkeyin around he makes great music but i did c him tryin to peel a microphone...im jus say n

1855 days ago
6.

JANE DOE    

WTF???

Like His Music though!!!

1855 days ago
7.

SATURDAY NIGHT LIVE    

I hear they got a pill for that. Anyone like beef jerkie? How about Oat Meal? no? No one?

1855 days ago
8.

R.J. Johnson    

Prunes anyone?

1855 days ago
9.

Hollywood's a Hazard    

Looks like he has a little demon head on his chin... Satan?

1855 days ago
10.

Lippy Loo    

OMG... that is too friggin funny! Excellent comparison. Cha ka is actually kinda cute, I'd do him.

1855 days ago
11.

KELC    

This man has so much talent I really don't even care what he looks like. The man is in his 60's give him a break-you will look the same when you are in your 60's too.

1855 days ago
12.

who gives a shit    

Thought Mick was one of the ugliest men on the planet but this one has him beat!!!!!!!!!!!!!

1855 days ago
13.

PolarBear    

Oh well, his daughter is one of the most beautiful things to ever walk the Earth, so there is SOME balance to it all.

1855 days ago
14.

What?    

Wrong on so many levels

1855 days ago
15.

Vix aka Team Aniston    

O-M-G! Hilarioussssssssssssssssssssssssssss!

Ugly is, as Ugly looks.

Never could stand to look at this guy, too damn U-G-L-Y. Liv, his daughter, however is a classic beauty.

1855 days ago
| 1 | 2 | 3 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web