TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

R. Kelly Not Guilty

Urine the Clear!

6/13/2008 4:05 PM PDT BY TMZ STAFF

R. KellyA jury has found R. Kelly not guilty!

A jury acquitted the singer of all fourteen counts of child pornography.

The "Bump and Grind" singer was first charged six years ago after the kinky sex tape surfaced allegedly featuring him having sex -- among other things -- with a girl who was as young as 13 at the time.

Kelly had long denied being on the video tape -- and even the alleged victim said it wasn't her.









See All

176 COMMENTS

No Avatar

| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Most Recent | Next 15 Comments
1.

matt    

first bitches

2261 days ago
2.

lol    

NOW HE WILL DIDDLE MORE!!!

2261 days ago
3.

me    

yup, i knew it.

2261 days ago
4.

PISSED!    

RIDICULOUS!!!!!!!

2261 days ago
5.

pricolatino    

Noooooooooooooooooo!!! Hide your daughters!!!

2261 days ago
6.

Meg    

are you kidding me...

2261 days ago
7.

Audrina HOT    

OMG $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

2261 days ago
8.

jm    

money can't buy you love, but it can buy you out of jail in any country in the world

2261 days ago
9.

L    

wtf?>!?!?!?!?!???????????!?!?!?!?!?!

2261 days ago
10.

Julie    

I'm lonely and first

2261 days ago
11.

Whatever    

Oh well, another slimeball gets off.

2261 days ago
12.

mikey    

DISGUSTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I am ashamed of the American "justice system",which can be bought by anybody with money.R kelly is still a child molester in my book.

2261 days ago
13.

That is NASTY    

THERE WAS ENOUGH QUESTIONABLE DOUBT TO CLEAR THIS DUMB AZZ. HE HAS LEARNED HIS LESSION.

2261 days ago
14.

makayla    

I CANT BELIEVE THIS HES GONNA PISS ON MORE KIDS

2261 days ago
15.

nit2winn    

Its great when justice is served......yet another case of a female just wanting to get paid..

2261 days ago
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web