TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

If Spidey Looks Could Kill

2/26/2007 2:44 PM PST BY TMZ STAFF

Click to return to TMZ.comTiny Tobey Maguire managed to cap a volcanic explosion of inner rage when Kirsten Dunst shoulder-checked him onstage at the Oscars last night, but the not-so-subtle death stare he shot toward his "Spiderman" co-star nearly lasered a hole in Dunst's forehead.

49 COMMENTS

No Avatar
1.

Props to Mat Damon    

Yeah i dont like her either. Shes not a very good Mary Jane and i dont think much of her other performances.

2733 days ago
2.

Kristen    

Hahah! Good one. Although I'm not sure if he was actually angry, you did a good job of making it look that way. Thanks for the laugh!

2733 days ago
3.

Lynn    

Wow, Kirsten is so damn ugly...that dress, that hair! At least she wasn't smiling so we didn't have to see her snaggled teeth! Tobey should have presented by himself, after all, he is a star...she always seems to just be tagging along.

2733 days ago
4.

I love it!    

heheeee, I didn't notice last night watching the show. Leave it TMZ to notice.

2733 days ago
5.

PerezSux    

Does your staff have asbolutely nothing better to do than make up this crap?

2733 days ago
6.

vamprel    

who gets paid to make this shit up?? call me tmz! i can do better than that!

2733 days ago
7.

Laughing at you    

Funny!!! I love it that TMZ catches this stuff; it's so subtle and that's what makes it so great. Love the death rays.

2733 days ago
8.

Gina    

Who doesn't hate her. She has alienated her target audience in several movies she has done. Fanboys pretty much despise her as Mary Jane. I like MJ in the comics, in the movie I wish they would kill her off. I wish she would quit acting because she isn't good at it, and she looks like and elf.

2733 days ago
9.

igglefan    

I got a chuckle outta this one....who does make up this crap?

2733 days ago
10.

NoraandNorma    

this was too funny, LOVE IT!

2733 days ago
11.

James in Milwaukee    

I honestly don't see what I'm supposed to be seeing. It looks like it is all in someone's imagination. This is not news or gossip.

2733 days ago
12.

BareKnuckle    

Very funny.

2733 days ago
13.

lworth    

Not that dramatic. I am pretty sure he didnt even care.

2733 days ago
14.

linda    

LMAO!

2733 days ago
15.

give me a break,,    

This was too funny!! what a lil goofball,, he did give her the death stare,,,
haha funny stuff!!
LOVE THIS !!! way to go TMZ

2733 days ago
| 1 | 2 | 3 | 4 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web