TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Kim's Eardrums as Big as Her Booty

7/3/2008 12:58 PM PDT BY TMZ STAFF

The pappers thought Kim K was out of earshot when they started drooling out loud over her fantasstic behind -- guess they weren't aware of her bionic hearing.


23 COMMENTS

No Avatar
1.

FlBiker    

Slam-Pig!

2241 days ago
2.

Trooper Tom    

Famous for a fat ass what a riot

2241 days ago
3.

TMZ Fraternity    

Kim bangs black dudes on tape...Enough Said..haha

Can we say ruined 4 LIfe!!

2241 days ago
4.

SpongeBob    

She is damaged goods!!! What a fat ass.

2241 days ago
5.

ME    

OMG she looks so fat from that angle!!!! just look at her bulging belly!!!! ewwwww homegirl needs to work out 24 hrs a day 7days a week instead of teaching her little sluts sisters how to be a whore......kim LARDASShian go chop off that nasty bootay!! it only looks good on magazines, and thats because they photoshop it big time come on we all know that!!! hahaha

2241 days ago
6.

SpongeBob    

Why does this nasty fat ass keep showing up? Just another fat lazy slut who is too dumb to know.

2241 days ago
7.

Syl Harris    

Get over it already. African American have had badunkadunk forever. Her sisters and mom are curvy, as are millions of women all over the world. Now that some celebrities have the same curves that AA women and other women of color have always had, now it's something to notice or envy?

2241 days ago
8.

TMZ Fraternity    

Wow... Did you see her car..That thing is sweet... SHe is rolling in a Bentley..I have actually seen that one around town..LOL That car is well over 300,000 bucks..Dang Kim I didnt know you were balling like that.

Kim likes Blacks and Bentleys...ha..Oh well

BTW she looked kind of pretty in this video

2241 days ago
9.

TMZ Fraternity    

It must be nice. She have a ridiculously expensive car, doenst have a reg job and gets travel and party all day everyday..That is the life i guess..

She only has one HUGE FLAW..A sex tape with a black thug..cant take that one back

2241 days ago
10.

poop    

First

2241 days ago
11.

Bob Booie    

her ass is almost as big as her sisters head is

2241 days ago
12.

Bob Booie    

The headlines say that Kims ear drums are as big as her ass? If that was the case she would have ears like Dumbo

2241 days ago
13.

njgamecock1    

kim isn't fat she's got a pretty sweet bod, but her face is hella nasty...

2241 days ago
14.

next president    

LET THE RACIST QUOTES CONTINUE

2241 days ago
15.

Just sayin.....    

White boys can't handle a girl like kim anyway! She's too volumptous for them! Stick to Paris she's more for the white boys type, flat, no ass, and best of all I don't think she bangs black guys!! That's PERFECT for all you white boys who will never "Measure up" to most black guys anyway! LOL.....PLEASE....Who's anymore "Used goods" than Paris Hilton! And I think she even has herpes which is an Extra bonus! The white boys can Have Paris, leave Kim for the ethnic boys that can handle her and that would LOVE to do so!! Even though Kim has had a steady boyfriend for quite some time now, and has Been off the market! But I think Paris is still taking applications of course, like the skank she is.....LOL

2241 days ago
| 1 | 2 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web