TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Sully -- "I Love New York"

2/9/2009 5:45 PM PST BY TMZ STAFF

He's a man of few words, but hero pilot Chesley "Sully" Sullenberger says he's got nothin' but mad love for NYC.

Sully: Click to watch
We got the real-life superhero in New York today after being handed the Key to the City -- and dude couldn't look happier or act more humble.

27 COMMENTS

No Avatar
1.

HA HA    

FIRST !!!

2083 days ago
2.

99centz    

FIRST AGAIN!!!TO ALL YOU LITTLE PEOPLE BENEATH ME

2083 days ago
3.

2pac4life    

na na na 3rd sukas sucks eggs 4life??????

2083 days ago
4.

2pac4life    

yum yum yum yummy 4mr tummy these eggs r tasty,any one want 2 taste my eggs??????

2083 days ago
5.

Jean    

LOL, I knew it would be a matter of time before this TMZ pap guy gets to Sully with his crazy questions. Poor Sully, he's not experienced with the paparazzi thing and now, he's wondering who in the heck this guy following him is. Sully probably thinks the TMZ pap guy is some crazy random person videotaping him.

2083 days ago
6.

river rat    

Captain Sullenberger and his crew are true American heroes.

2083 days ago
7.

river rat    

As an afterthought, could this man be any classier?

2083 days ago
8.

HA HA    

Say What toofastforyou ??? LMAO !!!

2083 days ago
9.

Buster    

Anyone know the copilot's name? Was he taking a nap while Sully landed the plane. No I did not think so.
His name is Jeff Skiles. The whole crew deserves credit.

2083 days ago
10.

river rat    

Buster, I agree with you about Jeff Skiles and the rest of the crew. Capt. Sully has been very quick to point that out in interviews. Every time I see the video of that plane touching down in the Hudson, it just convinces me more that it was, indeed, a miracle. That and the combined efforts of five truly remarkable people who were onboard Flight 1549 that day. I know U.S. Air must be so proud of them!

2083 days ago
11.

kimmi    

So, I'm the only person who is SICK TO DEATH of all this "hero" crap. Yeah, a few peeps lived but maybe the people who lived were all douchers?? Anyone think aout that? I respect the guy, he doesn't want the fame so leave him alone and stop dragging the "feel good" story out to make people happy. Does anyone really care anymore????

2083 days ago
12.

Ellie    

This man is THE real class act!

2083 days ago
13.

lol    

This story is waaaaay over played. Show the video of Obama waxing Marine One with his ear! lol

2083 days ago
14.

correction    

7. As an afterthought, could this man be any classier?

Posted at 4:05PM on Feb 9th 2009 by river rat""

You are so right RIVER. He is alass act.

2083 days ago
15.

correction    

14. This story is waaaaay over played. "
Over payed??What,? you wanna watch over played and
over-paid entertainers.?No thanks I like to watch a humble,
honorable, skilled pilote and crew saving 155 lives over and over
it feels good.JMHO.

2083 days ago
| 1 | 2 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web