TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

'90210' Actor in Vicious Hollywood Street Brawl

4/6/2009 5:43 AM PDT BY TMZ STAFF

One of the guys from the new "90210" series pulled a guy out of a taxi cab and beat the living crap out of him this weekend -- and the whole thing was caught on tape.

Play video

It all went down outside of MyHouse nightclub, when a group of guys including Brandon Michael Vayda -- who plays Mike on the show -- got into a screaming match with another group of guys over something that was probably stupid and meaningless.

All of a sudden, a couple of guys from each group began throwing punches at each other while Vayda stood and watched. But moments later, after the other group retreated, Vayda stormed into a taxi, and threw several elbows and punches at one of the guys.

Vayda managed to take the guy out of the cab and onto the ground, where he continued to rain down on the guy with a flurry of bombs to the face.

Eventually, the fight was broken up. No arrests were made.

66 COMMENTS

No Avatar
1.

no    

FIRST

1923 days ago
2.

PEPSI Generation    

U bitch U broke my nail AM`i first again?.

1923 days ago
3.

tiredoftrailertrash    

.JUST SAYING...thanks for my morning laugh!..how odd tht u r around soooooooo much to even NOTICE abt the 1st poster..omg.lmao take a chill pill, calm down, if u wish tht person to die over something as trivial as tht persons quest, I mean, tht actually puts u in a more desperate situation..I dunno..anyway..have a nice day!

1923 days ago
4.

justsaying    

If that crap had happened in a minority neighborhood all those punks would have left headed straight for the morgue. No sane person fights without a gun on hand. These people....all of them....are nuts.

1923 days ago
5.

josi    

Tmz, how do you get these things????????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1923 days ago
6.

wtf    

I remember my first drink too.

1923 days ago
7.

sw    

Mr Tough Guy 90210..... what a loser

1923 days ago
8.

barbarab    

IQ OF BOOZERS

1923 days ago
9.

ya right    

knuckleheads-----at the end of the vid someone is saying that it was 'Romeo and Juliette stuff'??????? if the fight was over a freakin' girl they are even bigger knuckleheads!
that guy took a lot of punches in the head, and as stupid and drunk as they all looked --- i hope he is ok.......Brandon better pray that guy is ok too

1923 days ago
10.

Bajan Woman    

"I told you don't unleash him I told you don't unleash him" whatta looser

1923 days ago
11.

billyboyhere    

Assault charges, civil suits, terrible publicity, terrible reputation (not to mention the whore he was with and hugged at the end) will now follow this "star" the remainder of his about to end career.

Such discretions in public when not drinking generally dont involve such behaviour. But they were all drunk or drugged or gold digging one another in that crowd.

Kind of thing you really dont want your parents, family, friends, or fans seeing about you.

A real man would:

*prevented the whole chirade in the first place
*not put his "loved one" at risk with such chirade
*showed humility to defuse the situation
*if all that failed, then would know how to end it with a single blow

This goof did not one of the "how to be a real man" steps. And the blond at the end was probably an escort off of Craigslist.

What a sorry display of "manhood" from this chump. Remember his name because soon it will be long forgotten

1923 days ago
12.

carriss    

That was f*cking AWESOME!!!! I had to watch it twice, and I may watch it again later. This is the kinda sh!t I come to TMZ to see.

1923 days ago
13.

UGGGGHHH    

Brandon Michael Vayda -- SHOULD HAVE BEEN ARRESTED. WHAT A LOSER HE IS.

1923 days ago
14.

Ryoichi Morita    

Thugs.

1923 days ago
15.

Hilarious Comment Guy    

why is it whenever a black actor fights like a girl on video, tmz posts the video and embarasses the guy, but when a white actor fights like a girl on video, its not even on the internet?


just sayin'

seriously, tho brandon michael veyda... you fight like a girl... like a little girl

1923 days ago
| 1 | 2 | 3 | 4 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web