TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Jay Z & Solange

Ain't No Beatdown

Like a Family Beatdown

5/13/2014 12:02 AM PDT BY TMZ STAFF
TMZ TV

051214_tv_solange_launch
Jay Z found himself in a hand-to-hand combat sitch when Beyonce's sis, Solange Knowles exploded on him in an elevator -- all while Bey stood by like nothing at all was happening.

It's totally insane video of two sisters -- one crazed, one calm -- and one dude on the defensive.

tmz-on-tv-3 

29 COMMENTS

No Avatar
1.

master    

Any way to get Solange in an elevator with Donald Sterling?

100 days ago
2.

Lula Mae    

Considering Beyonce's reaction I think maybe everyone is blowing this out of proportion...

100 days ago
3.

DiM    

I wouldn't describe Solange as "crazed" ....."infuriated and having a lot to say" seems more accurate from what I saw. She didn't really seem drunk/high or anything. Solange also doesn't give a F what people think!

100 days ago
4.

BLUE UGLY 💩    

Slave-Z is cheating, Solange was trying to defend her brain dead sister

100 days ago
5.

Tax    

TMZ should be proud, 90% of the post are spam.

100 days ago
6.

franklyspeaking    

WTF he's 1 of the richest men in NY #BrooklynSwinger

100 days ago
7.

Sade    

"Solange" eew what a name!!!

100 days ago
8.

just because    

blue eyevy

100 days ago
9.

01void    

She was just helping him think of a new tune, like j z's a$$ is dead.

100 days ago
10.

biggbear    

He got busted for sumn but he handled it well,we all see what CB is going through so if you're attacked by a female just keep her off you the best you can Cuz if you fight back you're gonna go to jail

100 days ago
11.

biggbear    

I think she got offended when Jay informed her that she has no talent

100 days ago
12.

bkblueknight    

if i looked like basement baby id be mad as hell too

100 days ago
13.

tameka    

I want to know what they was saying.. whatever it was Jay Z did good controlling his self from that ratchet ass sister in law

100 days ago
14.

Eye roll     

Who wrote that garbage I just read above

100 days ago
15.

Randaleese    

Y'all dumb azz people tryin to get folks to gal for your money hype are as stupid as they come. I don't need a job that your ex baby mama step auntie twice removed cousins best friends wife had. Coz you ALL BE BROKE AZZ FOOLS

100 days ago
| 1 | 2 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web