TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Chris Brown: Watch Out for the Big Girls!

9/1/2007 5:05 PM PDT BY TMZ STAFF

R&B hottie Chris Brown got up close and personal with a hefty female fan at a NYC concert last night. Ooph, that's gotta hurt!

Brown performed with reggae-er Elephant Man at "On Da Reggae Tip," sponsored by NYC radio station Hot 97.

163 COMMENTS

No Avatar
106.

ahab    

That guy in the background is hilarious... he looks like his eyes are about to pop out of his skull.

2573 days ago
107.

Zolllli    

I eat all I want all the time and I don't stop and I still don't put wigth and my family all ways ask me if I ever get tired of eating and I don't and I hate those girls who are skinny and still starve them selves and say their to fat its so stupid. I may be skinny but I eat alot and it dosen't matter what wigth you are you should be proud. And it this case it just matters that Chris Brown is very strong. AND THOSE OF U WHO READ AND THINK SHE DON'T PUT ANY WIGTH ON IS BECAUSE SHE THROWS UP HER FOOD I DON'T AND I DON'T GET PEOPLE WHO DO THAT. I LOVE FOOD AND ESPACALLY CHACOLATE.

2573 days ago
108.

Tima    

Wow How Could He
Pick Her Up?

2573 days ago
109.

Mrs. Christopher Maurice Brown    

i can't believe chris brown picked her up! i would kill for that spot! he's soooo sexy! love ya babe!

2573 days ago
110.

KalelaBrown    

OGM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2573 days ago
111.

Ne' Ne'    

I think he ready for this jelly, I think he ready for this jelly, I think he ready for this, cause my body is bootylicious for ya babe. This photo shows me he is not like many other guys, who cares about size, he is different and unique. Because I am not a little stick. I rather have more curves than no curves, ya heard. At least I can shake something, when the skinny girls can't!!! And some of you hypothesis, he is going to pick a skinny girl, well you are wrong, the boy is strong. I really don't care what people think of me, because they are only haters. Let me hit you up with this story here. I was in 8th grade I think and everybody wanted me to tryout for pep club, and so I did. My friend and I were the only big girls. I went out there, did my thang, and made it. Then this lil' ol' skinny girl, I ain't gonna say any names, was upset since she didn't make it and I did. Then she started callin' names and stuff, I wanted to knock her out but as long as she didn't touch me, I'm cool. So, I just told her you must can't dance better than me, because I had the position of co-captain. But see what some people think of overweight people. Just because I'm large, does not mean I can't break it down. I'm just saying, ya'll forget all those haters. peace

2573 days ago
112.

Heffer    

I think he got a hernia after lifting that Heffer!

2573 days ago
113.

svetlana    

DAMN!!!!!!!! It looks like its not Chris's first time doing such a manuever. Look at the people on stage with him, even they are shocked. If he ever gives up the singing gig he could qualify for Olympic weight lifting or make some skinny man on fat chick porn.

2573 days ago
114.

queen kiki the great    

He did this for recognition and to increase sales. I'm sure he'd much rather have one of the girls from his videos or fellow newbie Rihanna.

2573 days ago
115.

Bob the sponge    

Damn dudes !!!!! He likes big girls. it's so funny

2573 days ago
116.

Adrienne    

WOW!!!!!THAT NEEDS 2 BE ME HE PICKING UP NOT HER.

2573 days ago
117.

roughdaddy    

poor bastard can you imagine this is one of your fan base?

2573 days ago
118.

CBwifey    

Yo ma boo is gettin wit a fan...i kno she enjoying dat...when is my turn??? lol....

2573 days ago
119.

Cazza    

Don't go trashing the 'big girls' Y'all are not in the KNOW....those girls have the added advantage of being all 'nice and snug' where it counts!!

2573 days ago
120.

boo booring    

i like chris he's soo cute..damn if he picks up that chick like that than surely he would do more to me! lol!

2573 days ago
Previous 15 Comments | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web