TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Paris Takes Mischa's Sloppy Seconds

7/25/2007 12:30 PM PDT BY TMZ STAFF

The scariest scene at Guy's karaoke night on Tuesday wasn't Paris "singing," it was her make-out session with ballsy Cisco Adler! Nuts!
Cisco Adler & Paris Hilton
Paris Hilton: Click to launchA TMZ spy spotted Hilton and Mischa Barton's grungy ex-boyfriend kissing all over each other at the club last night, with Paris going so far as to give Adler a little lap dance. Careful of the boys!

When she wasn't getting randy in the crowd, Paris graced the stage with a rendition of "Bette Davis Eyes," followed by a medley of her hit "Stars are Blind."

93 COMMENTS

No Avatar
16.

hora    

i like paris but damn he's kinda gross. maybe if he cleaned up a bit...and had a career...then maybe. and that's a big maybe

2558 days ago
17.

cochino    

TMZ needs to stay away from the un newsworthy

2558 days ago
18.

costaMesaboy    

she is desperate

2558 days ago
19.

Brittany    

Just b/c TMZ reports something doesn't make it the truth. It's funny how they have just one pic of them and it's not of them kissing like they allegedly were. Why not get a pic of them kissing so that there's proof to go along with your story? I say it's BS.

2558 days ago
20.

honeydoo    

god damn even low hanging nuts Adler has to dump his load on her.Big fat YUCK!

2558 days ago
21.

Zenophobe Alien    

#20 Go take care of your kids Brit.

2558 days ago
22.

CONTINO MAURIZIO 17 FEBRUARY 1980    

PARIS WHITNEY HILTON 17 FEBRUARY 1981
AT NIGHT THE STARS SHINE FOR YOU CROWN
BY CONTINO MAURIZIO 17 FEBRUARY 1980

2558 days ago
23.

Dawn Day    

OMG. Did she not see that nude pic Perez posted a few weeks ago of this guy?????
Lemme just say, it wasn't IMPRESSIVE at all. Down right gross if you ask me!

Go ahead Paris, go for them big ole' hangin' down to his knees ballz Cisco married with a 3 incher. ewwwwwwww

2558 days ago
24.

Get a Clue    

That cat needs a shower and to be de-liced. Nice catch there, Paris. LOL

2558 days ago
25.

Fly on The Wall    

And you wonder why she is diseased?

2558 days ago
26.

Zenophobe Alien    

I don't think Paris can control herself. Seems quite the sex addict if you ask me. Bet she'd do just about anything. Put her nasty ass in rehab for sex addiction before she Herpifies anyone else

2558 days ago
27.

Shaka    

Didn't she have a nude pic of him? Isn't that part of the reason that he ad Mischa broke up in the first place? Seems to me that these two deserve each other.

2558 days ago
28.

LuvTMZ    

OMG, Paris - What are you thinking!?!?!?

2558 days ago
29.

The King of the World    

This is not good!! I'm disappointed. He looks gross. I hope she didn't make out with him like it said.

2558 days ago
30.

Grown In Bklyn    

So happy she is out saving the world with all her charity appearances. Once a skank...always a skank.

2558 days ago
Previous 15 Comments | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web