TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Khloe K Gets Clubbed Before Jail

7/16/2008 8:46 AM PDT BY TMZ STAFF

Khloe Kardashian enjoyed one of her last nights of freedom at Goa and Villa last night -- come Friday, the only place she'll be spending her nights is a cold, L.A. County jail cell.

Talk about too little too late: Khloe, who got nabbed for a DUI in March of '07, finally hired a driver.

20 COMMENTS

No Avatar
1.

Lea    

Kloe looks like she could kick some serious ass if someone tried to make a prison bitch out of her. Mamma Kris shouldn't have anything to worry about.

2187 days ago
2.

texasTrish    

Snobby tranny will probably do 1 hr. way to set an example..idiots

2187 days ago
3.

Tangie    

I'm in trouble for drunk driving, so I go to the bar...it's OK cause I have a driver!

2187 days ago
4.

Seriously    

This is the fattest one of the 3 little pigs.

2187 days ago
5.

sparkys nemesis    

What can u expect from the daughter of bubbleheaded former flight attendant? Brains?

2187 days ago
6.

Belinda    

HAHAHA! just shows how these celebs THINK they can get away with breaking the law. I cant stand the Kardashians.....

2187 days ago
7.

White Man    

Better hope the judge or the probation officer doesn't see this video.

2187 days ago
8.

I laugh at other's misfortunes    

Da bitches always gotta be carrying their cell phones in their hands. Can't afford to miss a call when your that important.

2187 days ago
9.

MrEKO    

The meaning of life is really lost on this one.

2187 days ago
10.

pimp    

yup....sure looks like she's learned her lesson...

2187 days ago
11.

john wayne gacy    


i'd like to put her in handcuffs NOW
and make her say hello to daddy........

2186 days ago
12.

steve tole    

Is it me or does she look like Chyna the ex wrestler. Since she's going to jail maybe this fat ugly pig will lose some weight. But her face will always look like a transvestite. Ugly no talent fatty!!!!!!!!

2186 days ago
13.

Just sayin.....    

Gotta Love Khloe! She's soooo funny! I'm glad she's as least goin out in style! Nice dress, hair an make-up done. I could Care less if people think she looks like a tranny or slut or fat-ass or whatever else people say about her! I'd rather females look like that, than have NO make-up or hair done and drabby-ass clothes. I f*#ckin HATE that look!! You GO KHLOE! Keep your head up!

2186 days ago
14.

beefcake    

This amazon is disgusting. So desperate for attention the poor little piggy. She defines ugly.

2186 days ago
15.

i hate hollywood    

yeah right this worthless twitt will be out of jail in lass then 48 hours i bet my right pinky on it.

2186 days ago
| 1 | 2 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web