TMZ

Our TV Shows

Got a Tip?

Call TMZ at (888) 847-9869 or Click Here

Jessica Alba Bikini Pics

HARD. BODY.

4/4/2013 4:25 PM PDT BY TMZ STAFF

0405_alba_bikini_launchHere are some photos of Jessica Alba and her husband Cash Warren in St. Barts. 

And now some reactions from around the office ... 

Mike: I can't stop staring. 

Gary: I hate my life. 

Charles: I'm kinda over her now. 

Evan: Charles is insane. 

Harvey: Cash looks like he's lost weight.

126 COMMENTS

No Avatar
1.

Alie    

LOL Harvey...

477 days ago
2.

sheesh    

RIBS. Hard body or just very, very skinny.....

477 days ago
3.

sophiastormy    

After hearing interviews with this girl, she only has a body. That is it. And i see her ribs

477 days ago
4.

mrharrybawls2012    

Mike: "Looking at this picture as I jerk off is the closest I will ever be to getting laid..."

Charles: "Do you think these dreadlocks are killing my chances of ever meeting a woman?"

Harvey: "I am much more prettier than her..."

477 days ago
5.

JD    

Hot girl and Harvey notices her husband's body first. Hmm...

477 days ago
6.

Laura    

So..Harvey's looking at the guy?

477 days ago
7.

mocha2009    

I totally agree with Harvey!! He DOES look like he's lost some weight:)

Also, really? Hardbody? Jessica is soo thin you can see her ribs. She's built like a boy!!

477 days ago
8.

BW    

Her body looks like 90% of the girls I went to high school with in the 80"s.

477 days ago
9.

kr    

Skinny doe snot equal hard. She was always a microscopic bean poll. Now she is a slightly larger bean pole. It's just in her genes.

477 days ago
10.

Quechee    

She looks good after two babies, but she's really just skinny. As for him..........wow.

477 days ago
11.

hmmmm    

she's built like a 12yr old boy LoL

477 days ago
12.

Nvts    

I want to kiss her butt.

477 days ago
13.

amazinglybored    

Jesus, her ribs.

477 days ago
14.

giggles    

Mostly every one thts on here talkin **** seems to me like yur jus sum haters. Kims a fat whore, n now jessica alba is too skinny I see her ribs. Yu mad cuz the last time yu saw yurs was thru an xray. Haters!!! Hahaha its funny to me cuz I'm not extremly sexxy so to say but I'm not on here throwin hatefull words at these ppl I will probably never meet. Id rather jus say it if she's hot she hot n if she's not she's not n this bitch rite here tht bitch is hot.

477 days ago
15.

KnuckleDragger    

Jessica Alba...someone I'll never know. Let's file this under who gives a f*ck!

477 days ago
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Most Recent | Next 15 Comments

Around The Web